Wyszukiwarka:

Firma "ALEXANDER" jest rodzinnym przedsiębiorstwem, opartym wyłącznie na kapitale polskim.
Powstała w 1976 roku, w Chwaszczynie koło Gdyni.
Obecnie jesteśmy liczącym się na rynku polskim producentem gier planszowych i zabawek edukacyjnych.

PRZEZ ZABAWĘ DO WIEDZY

Ideą naszego działania jest tworzenie i produkcja zabawek łączących cechy edukacyjne i rozrywkowe.
Atutami naszych zabawek są: wysoka jakość, ciekawa oprawa graficzna, wysoki poziom merytoryczny oraz konkurencyjna cena.
Zakład zatrudnia ok. 50 wykwalifikowanych pracowników produkcyjnych i wyspecjalizowaną kadrę.
Posiadamy pełną linię produkcyjną, począwszy od biura projektowego, własnej narzędziowni, po wtryskarki, drukarnię, introligatornię i szwalnię. Dzięki temu jesteśmy w stanie podołać każdej produkcji z kartonu, plastiku i metalu.
Dysponujemy szeroko rozwiniętą siecią sprzedaży na terenie całej Polski. Współpracujemy również z polskimi i zachodnimi sieciami handlowymi.

Gry

« ‹  1 2   »

nazwa
SOWA GRA w SŁOWA
sowa gra w słowaW grze "Sowa gra w słowa" dzieci parząc na obrazek powtarzają po kolei za prowadzącym wyraz, który odpowiada pokazanemu obrazkowi. Potem prowadzący kładzie obrazek na jednym z 6 kolorowych pól planszy, tak by kolor tła obrazka był zgodny z kolorem pola planszy. W ten sposób należy ułożyć na planszy wszystkie obrazki z wybranej grupy głoskowej (pokazując je najpierw dzieciom). Pozostałe grupy można użyć grając w następnej kolejce. Gra toczy się do wyczerpania kartoników na planszy. Zwycięzcą zostaje ten, kto uzbiera najwięcej kartoników z obrazkami. Gra posiada 2 warianty.nr katalogowy: 229/26 SOWA GRA w SŁOWA więcej ...
ZGADYWANKA
W grze "Zgadywanka" zadanie polega na wyrzuceniu kostki i podaniu, jaki obrazek jest jako pierwszy pod przykrywką, której kolor odpowiada kolorowi wyrzuconemu kostką. Po starannym wypowiedzeniu nazwy, gracz może podnieść przykrywkę. Jeśli zgadł i prawidłowo wypowiedział wyraz- otrzymuje kartonik, ale tak, aby wszyscy pozostali uczestnicy gry mogli zobaczyć, co ukryte jest pod podniesioną przykrywką. Wygrywa gracz, który na koniec będzie miał więcej kartoników z obrazkami.
nr katalogowy: 229/43 ZGADYWANKA więcej ...
PRAWO JAZDY ROWEROWE
gra"Prawo jazdy rowerowe" to emocjonująca gra, dużo dobrej zabawy, a jednocześnie znakomite źródło do wstępnego poznania zasad ruchu drogowego dla najmłodszych. Każdy z uczestników gry, poruszając się po torze planszy, poznaje znaczenie znaków drogowych i prawidłowego postępowania podczas jazdy, ucząc się na własnych błędach. Bogactwo używanych w grze rekwizytów sprawia, że łączy ona w bardzo atrakcyjny dla graczy sposób naukę i zabawę.
nr katalogowy: 229/27 PRAWO JAZDY ROWEROWE więcej ...
WIEWIÓRKA SPRYCIULKA

graGra, która kształtuje logiczne myślenie, koncentrację uwagi i umiejętnść podejmowania szybkich decyzji.

W pudełku ukryte są orzszki (kolorowe kartoniki), przysmak wiewiórek. Każdy z uczestników gry musi nakarmić swoją wiewiórkę, czyli zebrać w sumie 8 orzeszkó- po 4 w jednym kolorze kartonika. Wygrywa gracz, który zrobi to najszybciej.

nr katalogowy: 229/28 WIEWIÓRKA SPRYCIULKA więcej ...
SYLABY DO ZABAWY

Gra kształcąca słuch fonemowy (umiejętnośc analizy i syntezy sylabowej wyrazów) oraz koordynację wzrokowo- słuchowo- ruchową, koncentrację słuchową- umiejętności bardzo ważne w nauce czytania i pisania.

Z tej gry mogą korzystać nie tylko logopedzi, pedagodzy i terapeuci, ale także rodzice, którzy chcą czas wspólnie spędzany z  dzieckiem przeznaczyć na zabawy o charakterze edukacyjnym.

nr katalogowy: 229/30 SYLABY DO ZABAWY więcej ...
Poznaj świat

Poznaj świat Poznaj świat

 "Poznaj Świat - 6 kontynentów" to dwie wersje gry wprowadzające dzieci młodsze i starsze w świat geografii. I - wsza wersja przeznaczona jest przede wszystkim dla dzieci młodszych, które w trakcie gry uczą się rozpoznawać oraz zapamiętywać kształt i położenie państw na kontynentach. II - ta wersja gry przeznaczona jest dla dzieci starszych i wymaga od graczy podstawowych wiadomości z geografii. Rywalizacja w trakcie gry sprawia, że zdobywanie informacji o państwach i kontynentach jest przyjemną zabawą - nawet dla dorosłych. Oprócz geografii gra uczy spostrzegawczości, rozwija pamięć i umiejętność kojarzenia.
Ilość graczy: 2-6
Wiek: od 5 lat
Wymiary pudełka: 38/25,7/5,5
W opakowaniu zbiorczym: 14

nr katalogowy: Poznaj świat więcej ...
Prawda czy Fałsz

Prawda czy Fałsz Prawda czy Fałsz

Dobrą zabawę, wiele emocji i mnóstwo ciekawych informacji - wszystko to znajdą uczestnicy gry "Prawda czy Fałsz". Zwycięstwo w tej grze zależy głównie od tego, czy gracz prawidłowo określi przeczytaną wcześniej z karty informację jako prawdziwą lub fałszywą. Czytane podczas gry stwierdzenia dotyczą czterech dziedzin: historii, techniki, przyrody i geografii. Szansę na wygraną w rozgrywce wykorzysta jeden z graczy, ale każdy z jej uczestników pozna wiele interesujących wiadomości.
Ilość graczy: 2-6
Wiek: od 12 lat
Wymiary pudełka: 38,3/25,7/5,5
W opakowaniu zbiorczym: 14

nr katalogowy: Prawda czy Fałsz więcej ...
Dni tygodnia

Dni tygodnia Dni tygodnia

"Dni tygodnia" to znakomita gra dla najmłodszych i całej rodziny. W trakcie gry wykorzystuje się wiele atrakcyjnych rekwizytów. Gracze poruszają się pionkami po polach oznaczających dni tygodnia. Kto dotrze pierwszy do pola po środku planszy, ten wygrywa. Po drodze trzeba mieć jednak wiele szczęścia na różnych etapach gry. Ważny jest udany rzut kostką, ale również istotne jest losowanie karty z poleceniem decydującym o dalszym ruchu. Przepustką do etapu ostatecznej rozgrywki jest ułożenie puzzli. Dzieci w trakcie gry poddając się emocjonującej atmosferze uczą się nie tylko nazw dni tygodnia, ale również ogólnej orientacji w czasie, przyswajając sobie zwroty podawane na kartach, np. "poniedziałek poprzedniego tygodnia", "za dwa dni", "środek następnego tygodnia", itp.
Ilość graczy: 2-4
Wiek: od 5 lat
Wymiary pudełka: 29/19/3,7
W opakowaniu zbiorczym: 36
 

nr katalogowy: Dni tygodnia więcej ...
Poznajemy kolory

Poznajemy koloryPoznajemy kolory

Gracze w tej grze mają jedno zadanie - muszą jak najszybciej zidentyfikować kolory wyrzucone parą kolorowych kostek i skojarzyć je z kolorami tekturowych kogutów rozłożonych na stole. Kto rozpozna właściwe kolory na kogucie, ten kładzie na nim swój żeton. Bardzo łatwe reguły gry sprawiają, że jest ona świetną zabawą dla małych i starszych dzieci, a nawet dorosłych. Najmłodsi uczą się przy okazji rozpoznawania i nazywania kolorów.
Ilość graczy: 2-4
Wiek: od 5 lat
Wymiary pudełka: 29/19/3,7
W opakowaniu zbiorczym: 36 

nr katalogowy: Poznajemy kolory więcej ...
Słówka

Słówka Słówka

 "Słówka" - to świetna gra i zabawa dla dzieci i dorosłych. Reguły w tej grze są bardzo proste. Gracze, by zwyciężyć, muszą jak najszybciej wymyśleć słowa zaczynające się i kończące na odsłonięte wcześniej litery. W trakcie gry wszyscy zmuszeni są do intensywnego myślenia. Grając w "Słówka" każdy z uczestników gry poszerza swoje słownictwo, ćwiczy refleks i trafność skojarzeń.
Ilość graczy: 2-8
Wiek: od 7 lat
Wymiary pudełka: 26/16/4,5
W opakowaniu zbiorczym: 34

 

nr katalogowy: Słówka więcej ...

« ‹  1 2   »


Copyright © Hurtownia zabawek Czarek